środa, 15 sierpnia 2012

Hansa Sail Fest 2012 Rostock/Warnemünde czyli podróżniczo!

Wspaniałe statki, czyli Hanse Sail 2012 Rostock/Warnemünde.
Kilka dni temu zakończył się doroczny , trwający od 8 do 11 sierpnia zlot . W ubiegłym roku miałam przyjemność wybrać się na taki pokaz statków z całego świata. 







Podobne wydarzenie ma miejsce każdego roku również w Szczecinie, w Polsce. 

Mnie udało się zobaczyć statki niemieckie, francuskie, rosyjskie, szwedzkie, norweskie, brytyjskie. 

Szkoda tylko, że nie udało mi się ujrzeć Daru Młodzieży z polską flagą :( A wiem ze źródeł na oficjalnej stronie tego wydarzenia, że polskie statki również zapowiadały swój udział.

Narobiłam całe mnóstwo zdjęć, a tu wklejam ich tylko odrobinkę z tego, co `napstrykałam`. Nacieszcie oczy tym świetnym widokiem:)
























Jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś więcej na temat Hansa Sail Fest, zachęcam do odwiedzenia strony  TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochany Czytelniku, dziękuję za wyrażenie opinii bądź sugestii :) Jednocześnie informuję, że obraźliwe, zawierające niecenzuralne wyrazy lub niezgodne z netykietą komentarze zostaną usunięte. Życzę Ci miłego dnia i przyjemnego pobytu na moim blogu ;) Zaprasza też do ponownych odwiedzin:)